قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت اینترنتی آرتا به دقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به سایت اینترنتی آرتا و بستن قراردادفروش در هر زمان، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت اینترنتی آرتا از سوی ایشان است. لذا لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های پیشین محسوب می شود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های سایت اینترنتی آرتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سایت آرتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین وبسایت منتشر و به روز رسانی میشود و مراجعه به وبسایت در هر زمان، دال بر پذیرش هرگونه تغییر از سوی کاربران خواهد بود.
خریداری نرم افزار و راه اندازی سیستم
خرید محصول از طریق تماس با شماره های ذکر شده در سایت آرتا و امکان پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص نرم افزار و صرفا از ساعت 8.30 الی 16.30 روزهای کاری میسر می باشد.
ساعات کاری جهت ارائه خدمات پشتیبانی
روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و امکان ارائه پشتیبانی صرفا در این روزها و در بازه زمانی 8.30 الی 16.30 مقدور می باشد.
قوانین مرتبط با پشتیبانی از طریق ارتباطات راه دور (Remote) و پشتیبانی حضوری در محل کاربر
لازم به ذکر است وظیفه نگهداری اطلاعات برعهده متقاضی بوده و بدلیل جلوگیری از بروز هرگونه مشکل متقاضی باید قبل از دسترسی ریموت، نسبت به تهیه نسخه پشتیبان اقدام کند.
تیم نرم افزاری آرتاهمواره تلاش میکند با استفاده از کادری مجرب، در اولین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی اقدام کند لذا مسئولیت بروز هر گونه مشکل در صورت دریافت خدمات پشتیبانی از شرکتی به غیر از شرکت مهندسی نرم افزار آرتا و توسط تیم نرم افزاری آرتا، به عهده شخص کاربر میباشد. تیم نرم افزاری آرتا پس از فروش سیستم فروشگاهی آرتا خود را متعهد به ارائه راهنمایی تلفنی میداند تا مدت زمانی که در قرارداد فروش، مدت راه اندازی قید شده و در صورتی که امکان انجام راهنمایی از طریق تلفن امکان پذیر نباشد ولی امکان راهنمایی از طریق اتصال راه دور یا ریموت در زمان کوتاهی فراهم باشد، آموزش و راه اندازی از این طریق می باشد.
در صورت نیاز به ایجاد اتصال راه دور (ریموت)، کاربر باید سیستم خود را به اینترنت با سرعت مطلوب تجهیز کند. بدیهی است در صورت وجود هر گونه اختلال ارتباطی کارشناس آرتا می تواند تا رفع کامل مشکل و ایجاد ارتباط پایدار عملیات پشتیبانی را متوقف کند. حضور متقاضی (کاربر آرتا) و نماینده وی در طول مدت ارائه خدمات راه دور جهت کمک در انجام برخی امور و پاسخ به سوالات احتمالی در کنار سیستم کامپیوتری الزامی می باشد. همچنین کارشناسان آرتا مجاز خواهند بود در طول مدت انجام هر گونه مراحل پشتیبانی اعم از تلفنی و (ریموت) فایلهایی را به سیستم متقاضی ارسال و از آن دریافت کنند.